Holtak lngja
2005.01.22. 19:09
"Mindent get, mglyk hamvt,
a szl kavarja.
Ifjak s vnek vrvel festi
Fohszt falra."
Christian Epidemic: jjszletett
...a hrom fgg mr jl kiismerte Puyallup gettit. A negyed szvesen fogadta magba a nincsteleneket, a magnyra vgykat s a hajlktalanokat, drog vagy JM fggket egyarnt. Romos hzai, elhagyatott raktrpletei menedkknt szolglnak a nehz es, a ragadozk s hatsgok figyel tekintete ell. A hrom fiatal src fltve rztt szajrjukkal - a legfrissebb, csonktatlan Halltnc JM felvtellel - pp egy ilyen elhagyatott, komor ipari lerakatot szemelt ki magnak. Sem az ttt-kopott drtkerts, sem a bedeszkzott ablak nem jelenthetett akadlyt, biztosra vettk, hogy a telepnek nincs lakja. Rossz hrneve elriasztott minden menedkre vgyt.
A chip gondtalanul futott a mdostott lomdekkel, a felvett rzki tlterhels tvette a bandatagok elmje feletti uralmat. A dekk krl spontn rngatz s szenved testek lttn a legtbb szemll elundorodott volna, de a fggk szmra ez volt a megvlts. A felvtel a vgre rt, a chip elektronikja egy parnyi tlfeszltsggel elpuszttotta nmagt - ezzel jelkpezve a bandatagok lelknek azt a rszt, amely megslt a felvtel hatsra. A dekk kidobta a kigett chipet, a testekbe pedig visszatrt az let.
Az tlt hall-lmny hatsra az egyik tag a fldn kezdett fetrengeni, mg a msik ttott szjjal fkuszlta ltst a tvolba. A harmadik bandatag mskpp lte meg az lmnyt. ltni akarta milyen ez a msik oldalrl is. Gondolkods nlkl elrntotta a fegyvert, s leltte kt trst. A tr kirtse utn ismt elcsndesedett a hely, csak az es kopogott a tetn szakadatlanul. A bandatag csak most vette szre, hogy a terem msik vgben felhalmozott hordk fell halovny fny vilgtja. Egy apr, zldes lng figyelte a "veszlyes hulladk" felirat felett.
Igen, omae, tudom kik azok a Pengk. Nemrg mg csak egy szaros kis banda volt, de pr hete gy nz ki, megtttk a lott tst. Nem tudom mit mveltek, de sokak szerint rengeteg mgiahasznljuk lett, mghozz nagyon hirtelen. Emberldozat? Nem vglak, ember! Na j. Ennyirt mr hallhattam pr pletykt, de szerintem ez csak kamu. Ugyan mi a francrt, vagy ki a francnak ldozgatnnak csveseket?
A hrom bandatag nem is sejtette, hogy milyen kavarodst fognak elidzni azzal, hogy rosszul vlasztottk meg a helyet bdulatukhoz. A hall-lmny tlse kifejezetten puszttlag hatott amgy is megtpzott lelkkre, de a felvtel a Razor nev bicsksra hatott a legjobban. Az ldozat utols ktsgbeessvel prblt meg vdekezni fantom tmadi ellen, s ezrt vgzett kt trsval, m mg ez utn sem nyugodhatott, a felvtelen ugyanis, a knzknak lthatatlan segtik is voltak... Razor azonnal megrlt volna, ha nem ltta volna meg a fnyt. A lngot, amelyet egy szenveds induklt lny produklt.
Razor a lngot figyelve gy rezte, fkuszldik elmje. A lngok mlyre pillantva Razor lehiggadt, megersdtt s vgkpp kigett. Megltta az g vegyszerek lngjban a megvltst, s mr azt is tudta mit kell tennie. Csak annyit, amit kt trsval is tett.
Razor visszatrt bandjhoz, a Pengkhez, s klcsnztt felbredt kpessgeivel tvette felettk az irnytst. Akit csak tudott megtrtett frissen frcelt hitre, akit nem, azt parakpessgeivel tette el lb all. A bandatagok tbbsge - hasonl hatalmat remlve - csatlakozott Razorhoz, s elkezdtek embereket gyjteni, amelyeket hetente egy nagyobb nneply keretben felldoznak az ember tznek.
Ez mr kt s fl hete zajlik.
A raktrplet nem vletlenl volt elhagyatott. Pr vvel ezeltt egy poilmereket s kompozit anyagokat gyrt vllalat (a Hagens-Heywood Corp.) trolta itt alapanyagknt szolgl vegyleteit. A cg csdbe ment, s felszmolsa utn pr kisebb cg hasznlta a telepet leglis, s nem-annyira reklmozottan, illeglis llat s ember ksrletekhez. A telepet eltte persze kirtettk, de mivel legelszr a legdrgbban alkalmazott szemlyzetet (a mgikusan aktvakat) ptettk le, ezrt a telep mgikus vdelme (rszlegesen) felszmolatlan maradt. A telepen kt elementl maradt: egy tz- s gyengbb fldelementl, ami a peremvdelmet ltta el. A felszmols utn a cg telephelyre rkez kutatcsoport eltt persze meg is jelent a fldelementl, s tmadsba lendlt. A kutatcsoport azonban felkszlt hasonl sszecsapsra s sikeresen elztk. A magra maradt tzelementl - akinek a feladata az volt, hogy tz esetn letomptsa annak pusztt erejt - pr ht mlva elszabadult (szolglata nemsokra vget rt volna, de idzje egy balesetben meghalt), s a telepen maradt - vesztre. A kutatcsoport kt hnapig ksrletezett itt, valjban ideggzokkal s emberi szvetbe bepl vegyletekkel, de a kutatsok - a folyamatos tzesetek miatt - vesztesgess vltak. A telepet msodszor is elhagytk, s a szellem megvltozott, halandk letenergijt csapol toxikus lnny vlt. A kutatk elhagytk a lerakatot htrahagyva kutatsaik mellktermkeit (az az mg tbb vegyszert). A szellem nem mutatkozott tbb, a kialakult vrosi legendk pedig tvol tartottk a nincsteleneket.
Razor 6. 7-n tallt r a lerakatra, s pr nap mlva mr, habr kiss dcgsen, de mkdtt a szervezet. Az elrendelt szelekci miatt csak azok maradtak a bandban, akik hasznosak voltak. Innentl idrendben trtnnek az esemnyek:
06. 17. A Wuxing Incorporated gynke bepl a bandba. Nmi pnz felhasznlsval s a banda smnjnak befenytsvel azonnal elfogadtatja magt.
06. 19. A rovarszellem is a csoporthoz verdik, termszetesen inkognitban.
06. 21. Az els szervezett emberldozat. Az ldozatok tbbsge helyi hajlktalan, vagy tutazban lev, knny clpont gy ezek nem hinyoznak szinte senkinek. Az ldozs fennakads nlkl zajlik. A banda tbb tagja ekkor kapja meg els parakpessgt. 16 embert ldoznak fel.
06. 24. A rovarszellem tveszi a hatalmat Razor elmje felett. Szuggesztiival belplntlja, hogy minden eszkzt fel kell hasznlnia a megersdsre. A banda innentl fogva elfog brkit, aki elhalad a terlet krnykn, de az ersebbeknek felajnljk a tagsgot. Bandahbork indulnak, amelyek tbbsgt a Pengk nyerik (elkezd terjedni hrk az utcn).
06. 25. A Pengk egyik ellensge a Holtak nev banda t embere megtmadja a Pengk fhadiszllst. Lsd rajtats.
06. 28. A msodik emberldozs ideje, 21 ember leli hallt a tzekben. Razor gyanakodni kezd a rovarszellemre, rzkeli a tudatmdostsokat, de nem tud kzvetlenl ellene tenni. Segtket kezd keresni a bandn kvlrl.
06. 30. A Wuxing gynk riadt fj. A harmadik ldozsra mr sokkal tbb ldozatot, kb. harminc embert gyjtttek mr be s a hermetikus megtlse szerint ez mr durvn nvelte volna a szellem potenciljt. Cges kapcsolatn keresztl beavatkozst kr. A tmads jflkor kezddik, s hatsra a szellem is manifesztldik, elemsztve a bandatagok s a rajtatk tbbsgt. Mire lel a por, a szellemet elpuszttottk, de az ldozatok is meghaltak. A helyet porig romboljk nehz munkagpekkel.
|
HOGY IS JNNEK KPBE A JTKOSOK? |
|
Tbb tja is van annak, hogy a jtkosok beavatkozzanak a cselekmnybe.
Az els s legegyszerbb eset az, ha az egyik karakter egyik fontos kapcsolata vagy csaldtagja csatlakozik a bandhoz, s nem jelentkezik ez utn. A kapcsolat persze szolglhat ldozatul vagy leend tagul is, ennek eldntse a jtkmester privilgiuma, de amennyiben bandatagg vlasztjk, valsznleg parakpessgeket is szerezhet, s megvltozhat a kapcsolata a karakterrel. Ne feledjk, hogy a kapcsolat ekkor tveszi a tz jellemvonsait, lobbankony s agresszv lesz, s nem felttlenl fogadja szvesen a karaktereket, ha azok megjelennek s meg akarjk "menteni". Lehet, hogy ekkor t akarja verni a karaktereket, s rjuk usztva a bandt ldozatoknak ajnlja ket (presztzsszerzs, hatalom). Persze az is lehetsges, hogy megprblja beszervezni a karaktereket.
A msodik mdszer az, ha az egyik karakter csatlakozik a bandba. Ez trtnhet gy, hogy tallkozik egy bandataggal, s meggyzdik annak kpessgeirl. A kpessgeit bvteni vgy karakter ekkor igen nagy bajba kerlhet...
A karaktereket termszetesen gy is be lehet keverni, hogy ne tudjanak semmit. Ekkor Razor vagy a hermetikus brli fel ket egy egyszer munkra. Ha Razor Johnsonkodik, akkor a feladat gyors lesz: a karaktereknek meg kell lnik a rovarszellemet. Persze Razor nem tud, s nem is informlja a karaktereket a tag valdi mivoltrl, csak azzal van tisztban, hogy a tag befolysolja. Razor ekkor felajnlhat pnzt, tagsgot vagy esetleg mgikus hatalmat.
Ha a hermetikus a megbz, akkor a karaktereknek fedezetet kell nyjtaniuk az alatt, amg lelp a sznhelyrl. Ez azzal jrhat, hogy ha valamit elront a hermetikus, akkor be kell mennik rte, s ki kell hozniuk. Ha a karakterek hajlamosak a tmeges mszrlsra, akkor az is lehet, hogy maga a Wuxing brli fel ket a harmincadikai tmadsra...
Persze a banda smnja is felkeresheti a karaktereket, fizetsget azonban nem tud azonnal felajnlani - rvn, hogy pnze vagy vilgi erforrsa szinte nulla. Felajnlhatja viszont a karaktereknek, hogy miutn tvette a szellem feletti irnytst, hatalomhoz juttatja ket.
s azt a lehetsget se felejtsk el, hogy mi van akkor, ha a karakterek rossz helyen vannak, rossz idben...
A Pengk bandja egy szoksos, kzpkategris bicsks banda volt mieltt rleltek volna a telepre. Mostani vezetjk - Razor - is csak egy tlagos fick volt a sok kzl, mg meg nem tapasztalta a szellem erejt. A szellem tmogatsa miatt Razor kisebb mgikus kpessgeket szerzett, amelyekkel knnyedn vgezhetett az vatlan bandafnkkel s testrsgvel. A tbbiek engedelmeskedve a bandk alaptrvnyeinek azonnal az ersebb fl oldalra lltak. Razor azonnal szelektlni kezdte a tagokat. Akit alkalmasnak tallt a tllsre, azokat maga mell, a szolglatba lltotta, akit pedig nem, azt egyszeren felldoztatta bajtrsaival. Az g ldozatok hatsra a szellemi lny gyarapodsnak indult, Razor bandja pedig ktes hrnevet szerzett.
A szervezet jelenleg 23 fbl ll, tbbsgk a gettban nevelkedett, ezrt harcra edzettek. A tagok kzt tallhat mg egy deks is (kezd), valamit 3 mgiahasznl, kikbl kett nemrgen csatlakozott csak a bandhoz. Kzlk csak egy hermetikus mgus (Wuxing Incorporated gynk, lsd ksbb), a msik smn (az Ellenfl idol h kvetje), a harmadik pedig egy rovarszellem, akinek kiltrl nem tud senki (egyszer bandatagnak minstik).
Csak nhny bandatag rendelkezik kiberverrel (ezek tbbsge olcs reflexnvels, alkarpenge vagy kibernetikus ptls), fegyvereik pedig korltozdnak az utcn is elrhetekre, de nagy szmuk s a hazai plya ismerete miatt ers ellenfelek. A banda smnja folyamatosan irnyts alatt tartja a hely szellemt.
A beavatott mgus a Wuxing Incorporated gynke, aki titokban - nem kis kockzatot vllalva - plt be a szervezetbe. Feladata, hogy elemzsvel annyi adatot gyjtsn a lnyrl (akinek termszett nem ismeri a cg), amennyit csak lehet, majd ha a helyzet indokolja, fizikai s mgikus tmogatssal elpuszttsa t, s minden vilgi s mgikus kvetjt. Ehhez termszetesen rendelkezik minden szksges erforrssal anyacge jvoltbl. A hermetikus mgust Gerrard Whitenak hvjk, s kt megkttt vzelementllal rendelkezik (Er 5), melyeket hv, ha veszlybe kerl.
|
|
|
|
Gerrard White, beavatott hermetikus mgus |
Er: 3, Gyorsasg: 4, Test: 3, Karizma: 5, Intelligencia: 6, Akarater: 5, Esszencia: 6, Mgia: 7 |
Kezdemnyezs: 5 + 1D6. |
Tartalkok: Harci 7, Mgia 6, Karma 5. |
Szakrtelmek: Idzs 6, Varzsls 7, Mgiaelmlet 5, Paralnyek 4, Pisztolyok 3, Pusztakezes harc 4, Lopakods 2, Utcai Etikett 3, Cges Etikett 5. |
Varzslatok: Manalvedk 5, Energialabda 4, Szellemlvedk 9, Ellensg szlelse 4, Harcrzk 3, Lthatatlansg 4, Gygyts 3, Maszk 4, Tevkenysgek irnytsa 4, rzelmek irnytsa 2. |
|
|
|
|
|
Az egyik frissen csatlakozott smn valjban nem ms, mint egy fizikai formba olvadt hangyaszellem. A szellem sszeolvadva egy metahumn testtel, immr a bolytl fggetlenl lve prblja gyaraptani hatalmt, s befolyst, hatalmat szerezni terveihez. A klns szellem megjelense pont kapra jtt neki, egy potens szvetsgest lt kpben, s ezrt megtesz mindent, hogy segtse elremenetelt. A hangyaszellem egybeolvadt a testtel, gy megtartotta ldozata minden emlkt s tudst (ldozata egy fizikai adeptus volt), valamint nincsenek rajta rulkod kls nyomok. A szellem elfedi valdi aurjt, csak egy beavatott lthat t az lczson (lsd MitS). Gerrard egyenlre nem tulajdont neki nagy jelentsget (nem tudja titkt).
A szellem tkletesen mimiklja nhai ldozata viselkedst, s prbl annyira emberszernek tnni, amennyire csak lehet. Emellett azonban nem kockztat, csak vgszksg esetn - egy rovarszellemre mindenki vadszik.
|
|
|
|
Hangyaszellem (a nhai George Walls) |
Er: 7, Gyorsasg: 10, Test: 8, Karizma: 4, Intelligencia: 4, Akarater: 4, Esszencia: F/A, Mgia: - |
Kezdemny: 7 + 1D6. Ketts termszet lny. |
Tartalkok: Harci 9, Karma 2. |
Szakrtelmek: Pusztakezes harc 4, Bunkk 5, Utcai Etikett 2, Lopakods 7, Pisztolyok 3, Atltika 4. |
Kpessgek: Fejlesztett rzkek (Szagls), Bnt rints, Mreg, Szuggeszti (mint a varzslat), Aura maszkols (folyamatos). |
Gyengk: Cskkentett rzkek (Lts). |
|
|
|
|
|
A tzelementl szemllete sokvi szolglata alatt kiss negatvv vlt az emberekkel kapcsolatban, hisz azok folyamatosan arra utastottk, hogy fogja vissza a tzet, ami gyakorlatilag ltesszencija. Felszabadulsakor azonnal szembeslt a tnnyel, hogy az emberek fajtrsaik ldozsval szereznek hatalmat (a kutatk sok hallos emberksrletet hajtottak vgre - persze csak a tudomnyrt...), s mivel elvesztette emlkeit, elhatrozta, hogy is hatalmat fog szerezni. Azta nem akar mst, csak emberi szenvedst s ldozatot, ez tpllja toxikus ltt.
A szellem termszetesen toxikuss vlt emiatt. Kpessgeit minden esetben terletre hasznlja, hiszen nem kell trdnie azzal, hogy kinek rt ezzel. Mg nem manifesztldott a bandatagok eltt (csak legelszr, Razor eltt, de akkor mg gyenge volt), de ebben az esetben valsznleg lngra gyjtana mindent 50 mter sugrban, ami klnsen kellemetlen lenne a sok vegyi anyag miatt. Folyamatos hatsa, hogy a kzelbe levk Esszencijt rohamosan fogyasztja (1 pontot lop el hetente, a veszts permanens), de e helyett kisebb mgikus kpessgeket ad (pl.: napi egyszer lngprojekci, vagy plusz 1-2 Kezdemnyezs, s hasonl, tzzel kapcsolatos kpessgek). Szintn folyamatos hatsa, hogy az elszvott Esszencia helyt sajt jellemvonsaival tlti fel. A folyamatosan kapcsolatban ll bandatagok pldul agresszvak, lobbankonyak, haragtartk, de rvid id alatt kignek s meghalnak.
A telephely kt hatalmas hangrszer ptmnybl ll, amelyet rtornyok s drtkerts hatrol. Az els ptmny plasztacllal megerstett tmr betonbl ll, ablakai (az eredeti funkcijuk miatt) nincsenek. Itt l a smn. A msodik ptmny valaha egy kutatplet volt, gy ez mr rendelkezik ablakokkal s felptse is "knnytett" (plasztaclbl ll). A raktr csordultig van klnbz vegyszereket tartalmaz kontnerekkel, amelyek elgg ttt-kopottak (nincsenek karbantartva) s akr szivroghatnak is. Amennyiben ezek valamelyikt tallat ri (8-as vagy nagyobb erej tzfegyver tallat, amely Slyosnl nagyobbat sebez) az egsz felrobbanhat. A lncreakci miatt a sebzst felesleges lenne kiszmolni... ppen emiatt a bandatagok nem hasznlnak tzfegyvert az ptmnyben (vagy csak ha teljesen biztosak a tallatban). Persze ha a karakterek a "Vigyzat! Tz- s robbansveszly!" feliratok ellenre lvldzni kezdenek...
A kutatszrny kisebb szobkra van tagolva, itt lnek a bandatagok (a msikat csak ldozshoz s "ritulkhoz" hasznljk). Itt nincs kontner, vagy vegyszer, "szabad" a lvldzs.
Az rtornyok plasztaclbl llnak, amelyeket hulladkokkal erstettek meg a bandatagok. A kt ptmnyt ngy rtorony hatrolja, ezek mindegyikben van fegyveres r (jszaka jjelltval). A tornyok Akadlyszintje 8-as.
A telephelyet drtkerts hatrolja, amely tbb helyen is srlt. Ezeket megprbltk megjavtani, de nem mindenhol sikerlt tkletesen. A frcelt helyeken viszonylag knny tjutni, de nhny lyukat direkt meghagytak. Ezeken hzilag ksztett aknkat helyeztek el (szlels (6) prba, ha nem veszik szre, akkor hangos robbans keretben 10S sebzs). A kerts tetejn "Y" elrendezs szgesdrt feszl.
Az rtornyok mellett mobil jrr is vdi a telepet. Ezt 3-4 bandatag alkotja, pncldzsekikkel, s gppisztolyokkal, srtesekkel felszerelve. k termszetesen nem flnek hasznlni a fegyvereiket.
A smn folyamatosan irnytsa alatt tartja a hely szellemt. Ez lefoglalja ideje nagy rszt, mivel vissza kell fogni a lassan szintn toxikuss vl helyi szellemet. A szellem folyamatosan rzi a telepet, ha szolglata lejr, a smn fl ra felkszls utn idzi meg jra.
A telephely (az elementl jelenlte) ersen megvltoztatja az embert. Ez egyre ersebben rzkelhet az id mlsval. Mint az az elzekben szerepel, a szellem hetente szv el egy Esszencia pontot minden laktl. Ezt kveten juttatja a parakpessget (elszr csak kisebbeket) s a szemlyisg vltoztatsokat.
Hatsok:
1 ra jelenlt: Felfokozott rzelmi llapot, indulatossg, agresszv hajlam. A magas Esszencij karakterek srtdkenyek, az alacsony Esszencij karakterek pedig kigettek lesznek mg a telepen vannak. Ennek egy sikeres Akarater (5) prbval lehet ellenllni.
6 ra jelenlt: Mint az elz, de az Akarater prba clszma 8-ra n. A karakter ekkor ktdni kezd a terlethez, innen csak egy sikeres Esszencia (4) prbval szabadulhat (ami ellen az elementl 4 kockval dob, clszma a karakter Esszencija).
12 ra jelenlt: A karakter a telephelyen akar maradni, amg ervel ki nem viszik onnan. Ha ki akar menni, akkor Esszencia (8). Ez ellen az elementl 8 kockval dob, clszma a karakter Esszencija.
24 ra jelenlt: A karakternek azonnal prbt kell dobnia gy, mintha 12 rja lenne bent. Ha sikeres, akkor mg most kirohanhat. Ha sikertelen, vagy mg tbb mint (Akarater) percet marad a telepen, akkor addig marad ott, amg ervel el nem tvoltjk. Magtl nem akar elmenni ez utn. Az els rnl felsorolt tnetek lnek, most mr nem lehet ellenllni.
2 nap jelenlttl: Mrskldnek a tnetek, a karaktert rosszullt, kiszrads s fradsgrzet kezdi gytrni innentl minden nap (ha nem ldoznak) 8 - Esszencia rn t.
1 ht jelenlt: A karakter elveszt 1 Esszencia pontot permanensen. Amennyiben gy 0 al cskkenne az Esszencija, meghal. A karakter egy a tzre jellemz jellemvonst is permanensen magnak tudhat, ezt a Jtkmester vlasztja ki, s csak sorozatos pszicholgiai kezelsekkel lehet eltvoltani.
A tzelementl nem von el tbb Esszencia pontot azoktl, akiktl mr 3-nl tbb Esszencia pontot szvott (kb. 2 ilyen ember l a bandban). Ezek az egyedek nagyobb erknek is parancsolnak, valamint ersen a kigs fel tendlnak. Ilyen ember - br nem szvtak el tle 3-nl tbb pontot - Razor is. Ha a karakterek az elementl oldaln llnak, akr k is ilyenn vlhatnak (egy mentv az alacsony Esszencis szamurjoknak...).
Miutn a rovarszellem parancsokat kezd kzvetetten suttogni Razor agyba, annak tlkpessge is elborul. Egyik cirkl/begyjt tjuk sorn a Pengk elkapjk a Holtak nev banda egyik frissen betoborzott fixert. Razor gy tli meg, hogy az ldozat ritulis jelentsg lesz, gy nem engedi el a foglyot. A Holtak persze rteslnek az eltnsrl, s trgyalni hvjk Razort egy semleges terletre. Termszetesen k sem fegyvertelenl mennek, de inkbb visszavsrolnk emberket. Razor is megjelenik pr bels krs embervel, s mr az els t percben sikeresen felhergeli magt. A Holtak 8 embert vesztenek, a Pengk csak kettt s a semleges terlet semleges s kigett terlett vlik.
A Holtak persze bepipulnak a dolgon s mg aznap este bosszt szerveznek. t emberket szerelik fel, s lvik be Kamikazval (harci droggal).
A Holtak elszr megprblnak belopzni a telepre. Mivel kpzettek ebben (a legtbben zsebesek, tolvajok vagy orgyilkos palntk), ezen a ponton nem valszn, hogy lebuknak (szlels prba, 8-as clszm). Ha sikeresen bejutottak, akkor megkzeltik a raktrt, s miutn az egyik tag gyorsan felfestette a holtak bandajelt a falra (egy nagy s cizelllt kereszt) megrohanjk a fbejratot, fedez tzzel megprblnak eltenni mindenkit lb all, majd 3-4 beszrt repeszgrnttal felrobbantani az egsz kcerjt, majd esetleg elpucolni. Amennyiben nincs eslyk, akkor megprblnak clba juttatni legalbb egy grntot (mr ennyi is elg a robbanshoz).
A harci drog miatt a bandatagok krlelhetetlenek s nem haboznak. Megteszik, ami a feladatuk, s ha ott pusztulnak, nos ennek sincs jelentssge. Ha a karakterek vagy a bandatagok nem veszik szre, s nem hatstalantjk ket, akkor lesz nagy kavarods. Razor persze tlli (olyan unalmas lenne nlkle).
A Wuxing harmincadikn mindenkppen tmadni fog, ha a karakterek nem oldjk meg a problmt. Ebben az esetben jfl eltt 5 perccel Gerrard visszavonul, s magn menedkben (a kutatszrny egyik szobjban) maghoz szltja elementljait. Az egyik hozza Gerrard 2-es Erej energiafkuszt is, hogy nagyobb legyen a mka.
A rovarszellem persze rzkeli az elementlokat s a fkuszt is nem sokkal ez utn. Ha mg l, azonnal aktivlja Razor szuggesztv programozst, s ezzel riadt fj. Megprblja eltenni a hermetikust lb all.
Ha a karaktereket Razor brelte fel, akkor furcsnak tallhatjk, hogy Razor nem engedi meglni a hangyaszellemet (ha kell, bevetdik a golyk el!) s hallani sem akar az elre megbeszlt tervrl. Ha a hermetikus brelte fel a karaktereket, akkor most szembe kell fordulniuk Razorral s az egsz bandval. Mondani sem kell, hogy az szrvek itt mr nem rvnyeslhetnek.
Akrmi is trtnjen a hermetikus elementljait szltja, s mg az egyik a tzelementlra figyel, a msik elnyels s mozgs parakpessggel kimenekti - az gy mr fuldokl - hermetikust a helysznrl. Ha a karakterek neki dolgoztak...
A tmads akkor indul, ha Gerrard kijutott, vagy ha elementljait levertk, s harcba kerlt. A rajtatst kt kisebb alakulat s egy asztrlis csoport hajtja vgre. Mindkt fizikai skon trtn tmadsban 4-4 katona vesz rszt, s kisegysges taktikt folytatnak. Rohampuskk, megerstett pnclzatok, esetleg mesterlvsz puskk... engedd szabadon a kpzeleted! A telep kt klnbz oldaln hatolnak be, s nem kmlnek senkit, brki is legyen ott: bandatag, jrkel, alv csves kislny, apca, akrki. Elsdleges feladatuk Gerrard White lokalizlsa (ha nem jtt volna ki), majd a bandatagok kiiktatsa.
Az asztrlis csoport ekzben asztrlis skon zrja el a telepet. 4-5 elementl (vz s fld) jelenik meg, s kezd harcolni. A vzelementlok elsdleges clpontja a tzelementl, a fld elementlok a nagyon ers fizikai harcokba csatlakoznak. Megjegyezzk, hogy a fizikai skon mozg katonk nem kpesek megklnbztetni sajt s ellensges elementlokat (amg ellenk nem indulnak)!
2 hermetikus is jelen van, kizrlag asztrlis skon. Elszr az esetlegesen asztrlisan aktv bandatagokat szrik ki, kioltjk varzslataikat s leverik ket az asztrlis skrl. Az elementllal a kutatszrnyban tallkoznak. Amg sajt elementljaik kitartanak, elzssel prblkoznak (feleslegesen), majd varzslatokkal.
A tzelementl ekkor manifesztldik, s lngba bortja a kutatszrnyat. A manifesztlds lngaurja 8K fizikai sebzst okoz mindenkinek (az tsi pnclzat fele cskkentheti az energia szintet). Ezutn minden harci fordul vgn megismtldik a lngaura sebzse mindenkin, aki az elementl 50 mteres krzetben van (persze csak fizikai skon). Az elementl ezt kveten sorra tmadja az ellensgeit.
A hermetikusok s trsaik feleslegesen tmadjk az elementlt, ugyanis az addig nem pusztulhat el, amg a felhalmozott Esszencija el nem pusztul eltte. Ez a raktrban tallhat, teht amg a raktr ll, addig az elementl is elpusztthatatlan. Ha a raktr mr korbban felrobbant (a rajtats vagy valami ms miatt), akkor persze nincs ilyen problma, a hermetikusok sztkapjk az elementlt.
Ha azonban a raktr mg ll...
Akkor fel kne robbantani, nem? Ez nem lesz azrt annyira egyszer, mert a harcok alatt eltnt Razor s ez idig senkinek sem tnt fel. Razor a mostanra kiltt tornyok egyikbe vonult vissza, s egy mesterlvsz puskval tartja sakkban azokat, akik a raktr fel haladnak. Trgyalni persze nem fog, vdi a raktrt akr az lete rn is.
|
|
|
|
Razor |
Test: 7, Gyors: 6, Er: 7, Kar: 3, Int: 4, Akarat: 4, Essz: 0,2, Reak: 8 (6) |
Kezdemny: 8 + 2D6. |
Tartalkok: Harci 7, Karma 3. |
Szakrtelmek: les fegyverek 4, Pisztolyok 4, Puskk 5, Fegyvertelen harc 5, Biotechnika 3, Lopakods 4, Atltika 2, Dobfegyverek 3, Utcai Etikett 5, Helyismeret 5. |
Felszerelsek: Colt Manhunter, pncldzseki, tbbfajta ks s grnt, rossz modor. |
Kiberverek: Huzalozott reflexek 1 (hasznlt), fegyvercsatol (hasznlt), kiberszem, kiberfl. Szupracsecsem mirigy. |
|
|
|
|
|
Razor elgedett frissen szerzett bandavezri pozcijval, s hatalmval. Emellett azonban nem engedi, hogy brki is kzelebb kerljn a lnyhez (konkrtan nem tudja, hogy mi is a szellem), mint . Amikor szreveszi, hogy a rovarszellem manipullja, ktsgbeesetten megoldst kezd keresni.
|
|
|
|
A tzelementl |
Test: 8-1, Gyors: 8+4, Er: 8-2, Kar: 8, Int: 8, Akarat: 8, Essz: F/A, Reak: 10, Sebzs: S |
Kezdemny: Reakci + 10 + 1D6, Asztrl: Reakci + 20 + 1D6. |
Tartalkok: Harci 14, Aztrlis harci 12, Karma 5. |
Kpessgek: Lngprojekci, lngaura (50 mteres krzetben), manifesztlds. |
Gyengk: Sebezhetsg (vz). |
|
|
|
|
|
Gondatlan kezelse eredmnyekppen pedig toxikuss vlt, azonban toxikus kpessgei mg nem fejldtek ki elgg. ldozatai szenvedseibl l, emiatt krltte (a telepen) folyamatosan 3-as negatv Httrzaj tallhat.
|
|
|
|
Ãtlagos Penge |
Test: 4, Gyors: 4, Er: 5, Kar: 2, Int: 3, Akarat: 4, Essz: 2, Reak: 3 |
Kezdemny: 3 + 2D6. |
Tartalkok: Harci 5, Karma 1 (50%). |
Szakrtelmek: les fegyverek 4, Pisztolyok 3, Puskk 2, Fegyvertelen harc 5, Lopakods 3, Atltika 2, Dobfegyverek 3, Utcai Etikett 2, Helyismeret 4. |
Felszerelsek: Ares Predator, pncldzseki, tleg vagy baseballt, JM chip vagy drog. |
Kiberverek: Megnvelt reflexek, esetleg fegyvercsatol vagy kiberszem. Az Esszencit javarszt a drogfggs krostotta. |
50% esly egy parakpessgre az albbiakbl: +2 Kezdemny, Hazai Plya elony vagy lngprojekci (naponta 1x). |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elit bandatag |
Test: 5, Gyors: 6, Er: 5, Kar: 2, Int: 4, Akarat: 3, Essz: 1, Reak: 6 |
Kezdemny: 6 + 2D6. |
Tartalkok: Harci 6, Karma 1-2. |
Szakrtelmek: les fegyverek 5, Pisztolyok 3, Puskk 3, Fegyvertelen harc 5, Biotechnika 1, Lopakods 5, Atltika 2, Dobfegyverek 3, Utcai Etikett 4, Helyismeret 6. |
Felszerelsek: Colt Manhunter, pncldzseki, tbbfajta grnt, ksek. |
Kiberverek: Megnvelt reflexek 2, fegyvercsatol, kiberszem. |
75% esly egy parakpessgre az albbiakbl: +2 Kezdemny, Harcrzk vagy lngaura (naponta 2x). |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Holtak bandatag |
Test: 3 (4), Gyors: 6 (7), Er: 3 (5), Kar: 3, Int: 5, Akarat: 4 (5), Essz: 5-6, Reak: 5 |
Kezdemny: 5 + 1D6 (6 + 2D6). |
Tartalkok: Harci 7, Karma 1. |
Szakrtelmek: les fegyverek 4, Pisztolyok 5, Puskk 6, Fegyvertelen harc 3, Lopakods 6, Atltika 4, Dobfegyverek 4, Utcai Etikett 3, Helyismeret 2. |
Felszerelsek: AK-97, pncldzseki, repeszgrnt, lcaruha. |
Esszencia cskkens: Esetleges drogfggs. |
|
|
|
|
|
A zrjeles rtk a Kamikaze harci drog miatt nvelt rtkeket jelenti, ezek hatsa lejr 1d6 x 10 perc utn. Ezeken fell a drog fjdalomtrst is ad, hatsa olyan, mint a negyedik szint adeptusi kpessg.
|